Daniels dag

Även om det nu är lördagkväll så får jag gå igenom det som hänt tidigare i veckan :)

Daniels födelsedag! Jag och Milton gjorde ju i ordning en bricka med paket som vi slog in tillsammans, mackor, dryck och lite godis!
Vi sjöng "ja må du leva" och Milton var så sjukt spänd varje gång vi gav Daniel en ny present. Han liksom flinade och spände hela kroppen och tyckte att det var jättespännande :D gulligt!!

Daniel fick lite smågrejor (mest för att det är kul att slå in) som hänglås och kaffekoppar till båten, en mobilväska till cykelstyret som han önskat sig, bokad massage nästa vecka och en bokad fotbehandling innan semestern och sist men inte minst en träningsklocka Garmin 210. Han har länge önskat sig en träningsklocka men vi har lagt det på is då det kostar. Nu tyckte jag att han skulle få en :) en av hans löparkompisar på Facebook skrev nått i stil med "du har en bra fru, håll fast vid henne" :) haha!


Sen åkte jag till jobb men när jag kom hem fick Daniel önska födelsedagsmiddag och det blev pizza ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0