Balkongbesök

Godmorgon! Vilken natt. Det är inte mycket jag fått sova. 
Det började nog egentligen igår vid 16-tiden. Milton var ju med mig på jobb men sa då att han ville hem. Lite ovanligt. Men kanske inte jättekonstigt att han var trött efter en heldag med mycket lek. 
Med tre trötta barn gick jag på promenad och vi tittade på den fantastiske balkongen som hade tänts! Jag älskar den! Och barnen tappade hakorna ;)

På bussen på vägen hem började Milton klaga på ont i örat. Han har ju några öroninflammationer för mycket i sin journal, får han fler vill de sätta in rör. Jag undviker det helst. 

Han började samtidigt hosta en del. När Daniel kom hem lite senare gjorde örat jätteont och hostan tilltog. Till slut hostade han så han kräkte upp massor av slem. Då försvann det örononda. Undrar om det finns nått samband där? Att slemmet täppte till nån gång och att det blev ett tryck?

Nåväl. Han somnade och vi gick sedan och la oss. Jag hann inte somna innan Milton började krupphosta. Men då han sov vidare valde jag att avvakta med behandling. Till slut somnade jag med. 

När Daniels väckarklocka ringde 4.58 fick en panikkänsla. "Jag ska väl inte jobba idag igen??" ;) 

Sen vaknade vi kl 6 av att kruppen tilltagit. Så det fick bli iskall saft, ett besök på balkongen och 3 puffar airomir. Det verkar ha hjälpt bra :)

Vi får se vad dagen bjuder på! Nått ska vi ju hinna hitta på!

Om man tittar till öst är det fin soluppgång...

...men i väst verkar det dra in mulet väder!

Får hoppas att det blir fint :)

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0