Fars dag!

Onsdag redan. Jag har redan jobbat 19,5 timme denna vecka och har 21,5 kvar. Det blir en heltidsvecka. Inget jag är van vid längre så på fredagkväll blir det nog zzzZzZZzzzzzz ;)

I söndags var det fars dag. Daniel jobbade hela dagen och skulle komma hem 18.45. 
Vid 17 mådde Milton så dåligt av hög feber och huvudvärk att han la sig i vår säng och ville ha stängd dörr. Så ljuskänslig :( han fick en alvedon och piggnade faktiskt till. 

Jag ringde och beställde pizza som Daniel fick hämta på vägen hem. Och Hildur åt hos oss :)


I paketet var en låda med skumtomtar :)

Tack för att du är pappan till mitt barn :)

Till min pappa hade jag skickat lite olika lakritsgodis som jag hoppas han njöt av :) Tack för att DU är MIN pappa! Jag är väldigt nöjd av mitt val av föräldrar!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0