Milton öppnar munnen

Nästan dagligen säger Milton nya grejor. Jag fascineras fortfarande över just språket som bara bubblar ur honom! Han pratar väldigt bra och tydligt och så alla dessa ord. 
Han har inte de klassiska funderingarna som många barn har, ställer ite frågor eller säger "varför?" om allt. 
Han kanske tycker att han kan tillräckligt mycket ;)

Men som imorse. Jag tog fram en brödskiva till honom varpå hankänner på den och säger "den känns lite torr!" 
Jaha? Sen när vet han att bröd kan torka? :D

Sen frågade han mig vad jag skulle äta till frukost.
- Omelett!
- Blä!
- Vet du ens vad det är för något?
- Ja, det är ägg!!

Ja. Det är det ju. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0