Min älskade skrutt

Idag blev det lunch och glass och shopping på ikea. 


Vi träffade Melinda med Ludvig och Pontus där. Killarna röjde och Milton åt 4 pannkakor och jag åt kyckling. Mjukglass efter det :)

Jag handlade lite "nödvändiga" saker och Melinda tog de i bilen medan jag och Mille tog bussen hem!
De hängde med oss upp och killarna plöjde genom Miltons rum som traktorer! Grejor överallt så de fortsatte ut i hallen och in i vårt sovrum. 

Sen var det dags att äta. Och när Milton vägrade att ens smaka på falukorven blev jag misstänksam. Han hade även ont i magen. När han sen började klaga på att han frös anade jag verkligen oråd. 

När vännerna åkt hem tempade jag honom. 39,9 grader. Stackars pluppen!! Det är sällan han kommit över 39-strecket. Nu måste han ha gjort det jättefort. 
Han sprang in i sängen och ville ha "mycket täcke". Han somnade rätt fort men ligger och stånkar och ljuder och andas fort! Han fick en alvedon innan och nu börjar han svettas ut febern. Det är ju bra i och för sig...
Det blir ju en hemmadag imorgon, sånär som på en promenad då han får åka vagnen! Lite luft måste vi ju ha!

Snart kommer Daniel hem också! Han har jobbat och tränat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0