Skattjakt och god mat

Åh herregud. Jag är heeeeelt slut. Helt. Benen bär mig knappt från bordet till soffan! Det är ju skönt härligt ibland att vara så trött men jag hade velat ha nån timme till att se tv eller nått. Men men, får bli sängen snart!

Dagen på jobb har varit bra. Vi var i skogen en runda, sen hängde vi upp fågelmaten vi gjorde förra veckan. Smälte kokosfett i trangiakök och hällde i massor med fågelfrö. Sen hälldes det upp i plastmuggar med snöre i. 



När jag var själv kvar med några barn i slutet av dagen både regnade det och hade blivit mörkt. Då tog jag fram ficklampan och så hade vi skattjakt ;) Mysigt!

Efter jobb blev det träning. Vi körde rätt hårt jag och Hildur. 

Sen middag, efter nattning av Mille, blev pannbiff som fick ligga i rosépepparsås, potatismos, lingonsylt och ättiksgurka. Gott gott gott!

Klockan är nu 22.10 och jag funderar starkt på att gå in i sängen. ZzzZzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0