Ironiskt

Igårkväll bestämde jag, och skrev till och med ner det på papper, att jag måste försöka ha fler sovtimmar per natt. 

När jag gick och la mig kl 23 ställde jag alarmet på 7 och kände att 8 timmar blir perfekt. 
Så får man inte tänka :P

Vid 23.20 tittade jag på klockan sista gången. Somnade. Klockan 23.40 vaknar Milton och tror att det är morgon och vill gå upp. 
Herregud vilken dimma jag var i. Han blev arg för att han inte fick paddan, han skulle ha vatten, täcket låg fel, jag fick inte ligga vänd bort från honom osv osv. 

Han var ju lätt vaken en timme, troligtvis mer. 01.30 vaknade jag till och insåg att han sov. 

När vi då sen vaknade klockan 7 gick han ut till Daniel som kommit hem från jobb och sa "jag har sovit heeeela natten!" 
Skitunge 😂

Första natten som jag skulle sova mina optimala 8 timmar. 
Ironiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0