Last week

Medan Daniel sparar och stänger av tevespelet, vilket han sagt att han håller på att göra i typ 30 min nu, så kan jag passa på att lägga in lite bilder från förra helgen och veckan som gått!!

Förra helgen var det då dags för Daniels bror att gifta sig!
Jag och mamma var ju ute och shoppade jättefina kläder till mig i Skåne, Daniel och Julia även dem i nya finkläder!

Jag och Julia satt i hallen och gjorde lockar i håret. Tur att jag köpte en egen locktång för det tog minsann tid. Men jag blev riktigt nöjd!

Bröllopet var på Tjolöholms slott och det var fint och trevligt. God mat och kul att träffa svåger med (nybliven) fru och barn! De bor många mil härifrån så det blir inte att vi ses mycket tyvärr!

Min mamma och pappa kom hit och passade Milton under tiden vi var på fest. Vi tog beslutet att han har det roligare med dem och göra skogsutflykt och mysa hemma än att sitta ner på en bjudning i många timmar!

Pappa både lämnade och hämtade oss på festen! Guldvärt!
På söndagen var vi alla trötta. Det blev en liten tur upp till sjön och skogen bara!

Måndagen flöt på som vanligt fram till nattning av Milton. Då insåg vi att han hade fått lite feber. Så det fick bli vabb för min del. Han var ju inte direkt sänkt så vi byggde tågbana och lite sånt :)



Det blev vabb även onsdagen! Vi byggde en stor båt av duplo. Både trampoliner och pool och djur hade den!

Vi bakade även bröd vilket han tycker om att hjälpa till med :)

På torsdagen var han tillbaka på dagis och jag på jobb. 
Kvällen bjöd på gympa och han gillade många av stationerna på hinderbanan :)
Kullerbyttor är en av favoriterna!



Sen var det helg igen! Så himla härligt när vi får fredag, lördag OCH söndag ledig ihop! Helgen blir väldigt lång då!

Idag, lördag 4/10, var det 19 grader ute på eftermiddagen. Inte klokt ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0