Roliga barn

Ett barn, 2 år, på jobb satt bredvid mig vid lunchen. Hen drar upp tröjan och säger "mage!". Då klappade jag på min mage och sa mage jag med. Då tittade hen på mig och sa "mm... stoooor mage!" 😁😁😁😄😄

Idag när jag kom hem från jobb låg Milton och sov och vi gjorde allt för att väcka honom! Efter många försök och när vi till slut sa att vi hoppar över gympan så vaknade han till liv litegrann. Men han låg på mattan och sa "jag är helt slut!!" 😉

Vi kom till gympan! Och han hade roligt!

När vi var på väg hem behövde jag springa in i affären. Milton satt med min mobil och jag sa att jag behövde den i affären. Han ville inte alls ge ifrån sig mobilen så han tog ut mitt bankkort och id och gav mig. Han har koll 😉😉😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0