Senaste dagarna!

Oj här halkade jag efter :)
Det har varit en massa annat att göra!

I torsdags var vi på gympapremiär. Både jag och Daniel följde med för att se hur det går till. 
Det var blandad standard och en nybörjarlärare men Milton tyckte det var jättekul och då får vi vuxna släppa våra krav lite känner jag :)

Han har pratat om gympan varje dag så det kommer vara en kul torsdagsaktivitet för honom! Jag och Daniel får turas om beroende på hur vi jobbar och tränar!

I fredags tränade jag på förmiddagen! Jag grattade finfina killen på namnsdagen!

Sen sov Milton en stund innan vi drog till Liseberg 😃
Till skillnad mot förra lördagen kunde vi springa mellan karusellerna och åka och åka!

För första gången fick Milton åka karusell själv! De små bilarna får inte vuxna följa med i men det finns möjlighet att hjälpa barnen att stå i kö. Man kan stå precis utanför staketet :) Milton tyckte det var jättespännande och han var förvånansvärt duktig på att gasa och svänga 😃


Vi åt plättar med tillbehör! Galet mättande, bara Milton orkade äta upp!


Han var på strålande humör och dansade så fort han körde musik! Älsklingen! Klassens pajas om några år!


Här är nappomaten som vi inte fick nått bra foto på i lördags! Där i ligger hans nappar!


Sen kom en kompis till Milton och de fick stå i kö till bilarna ihop. Så små men så stora!!

Och så kom pappa/Daniel 😃

Ett måste på Liseberg 😉

Vi kom dit 15.30, åkte 20 karuseller (några attraktioner flera gånger såklart), åt mat både vi två och ihop med Daniel, tittade på Helix och myste järnet och gick därifrån 21.10. Toppendag/kväll!

Milton somnade i soffan när vi kom hem!

Lördagen är inte så mycket att berätta om. Jag och Hildur tränade men övrigt slappade vi mest hemma. Båda var trötta och slöa! Milton hjälpte mig att städa!



Till middag gjorde vi fiskgratäng!

Jättegod! Torskblock med cremefraiche paprika/chili på och spritsad mos, räkorna åkte på sista 5 minuterna. 
Milton fick en egen form, likadan fast utan stark sås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0