Lång fredag

Denna dagen känns hur lång som helst. Jag hade en tandläkartid kl 7 så det var bara för mig och Milton att pallra sig upp. Han var jätteduktig hos tandläkaren men tyckte det var konstigt att jag inte fick någon leksak ;)

Vi gick och handlade och det kändes konstigt att vara på väg hem kl 8 på morgonen. 

När vi kom innanför dörren kändes det som att vi kom hem på eftermiddagen så denna dagen blir låååång! ;) 
Nu sover han äntligen. Blev så tokigt när han somnade i bilen igår och inte somnade förrän sent på kvällen när han skulle upp så tidigt imorse. Så lite välbehövlig vila nu så att han orkar leka järnet med Vilgot och Ivar sen :) det blir grillning och mysigt hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0