Dan före dopparedagen

Vi ömsom fixar på Miltons rum (Daniel), ömsom julfixar (mest jag) och så tittar vi lite halvt på uppesittarkvällen på Bingolotto :) Daniel fick nyss bingo och vann 100:- :D 
Jag har en sådärkväll. Huvudvärk trots värktabletter och mat. Yr om jag är uppe och står/går. Vet inte varför. Känner mig lite stressad inför julafton och slappnar kanske inte av trots att jag försöker. 
Miltons rum måste bli klart ikväll då han ska få låsa upp dörren imorgon när vi vaknat. Sängen är snart ihopbyggd och sen ska hylla, draperi och mattor på plats. Detaljer som tavlor och att dölja sladdar får såklart vänta. 

Vardagsrummet lyser iallafall jul :)

Julklappsrimmen är klara och jag och Milton gjorde några sortera julgodis innan. Resten blir köpegodis. Man får släppa på kraven ibland. Några få julklappar är oinslagna och jag måste göra mandelmusslor imorgon. Och förutom att snabbt städa sv toalett och dammsuga imorgon så får vi se oss som klara sen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0