Framsteg och inte framsteg

Nu kan jag äntligen vara utomhus utan solglasögon vissa stunder. Har varit riktigt ljuskänslig sen typ 10 veckor tillbaka och har inte kunnat vara en sekund utan. Nu har jag både varit ute i mörker och dagsljus utan och inte fått migrän eller synbortfall. Men jag tittar ju inte aktivt in i lampor och så för det skulle nog inte gå...
Nu har jag de med mig men de sitter mest på mössan :)

Ljumsken, fogarna och muskelbristningen i magen gör tyvärr inte samma framsteg. Fy vad ont jag har stundtals. Och jag vill verkligen inte behöva ta alvedon för det så det är vila som gäller rätt mycket!

Nu funderar vi på middag. Har planerat dåligt denna vecka så har inget förberett eller tinat. Vet inte alls vad det ska bli :( mitt matlagningssug har svalnat ordentligt. Jag äter mer än gärna god mat (saltsug denna graviditet och typ inget sötsug) men det gör ont att stå och röra sig i köket så det lockar inte att laga mat tyvärr. 
Får se om min man är rar och fixar mat till sin familj! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0