Multitasking matlagning!

Nu har jag ägnat några timmar åt legobygge och matlagning. 

Samtidigt som jag förberedde till tre rätter sprang jag fram och tillbaka till bordet där Milton behövde hjälp att hitta legobitar. 

Det bästa med att förbereda allt innan tillagning börjar är att spisen inte behöver stå varm längre än nödvändigt samt att ingen mat bränns :)

Valet föll på korvstroganoff, storkok av riktigt god chili con carne och fyllning till piroger. 

När allt var förberett och framplockat var det bara att stå vid spisen och röra och fylla på ingredienser :D



Nu står det på balkongen och svalnar och jag vilar i soffan! Har nog väldigt lågt blodtryck idag för jag får sätta mig ner hela tiden för att jag får pirr i benen och svimningskänslor. 
Snart ska Daniel vakna och då blir det lunch/frukost innan vi ska åka några ärende. 

Har sån lust att köra en omgång matlagning till för att ha variation och ännu mer matlådor :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0