Nödlösning!

Godmorgon måndag och ny vecka. Både veckomässigt och graviditetsmässigt! :)

Jag vaknade när Daniel stack till jobb men låg kvar i sängen tills Milton vaknade. Han var på väldigt gott humör. Pratade om minnen, frågade grejor och berättade annat :) mysigt! 

Efter frukosten gjorde jag dock någonting jag aldrig trodde jag skulle göra på en 4-åring. Målade naglarna! Jag tycker inte att barn behöver nagellack alls för att vara fina. Men vårt problem är att Milton börjat bita på naglarna. Så efter misslyckade försök att få honom att sluta så hoppas jag att detta ska funka. Dels för att det inte är gott att få i munnen, dels för att han troligtvis kommer tycka att det är för fint för att förstöra! Vi får se!

Nu sitter jag och ska skriva matlista så att vi äter ur kyl och frys innan julstorhandling nästa vecka. 

Milton ritar en teckning som ska skickas till Tomten :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0