Efterlängtat badhusbesök!

Imorse var jag med Milton hos öronläkaren. Han har ju haft mycket öroninflammationer och vätska bakom trumhinnan. Vi var dör sist för en månad sen och kollade. Då hade han tjock vätska bakom höger trumhinna men fint i vänster. Efter det har han hunnit med en öroninflammation till tror vi. 
Men idag såg det fint ut i båda öron :) vilket är väldigt bra och tydligen tyder på att öronen läker bra av sig själv!

Jag och läkaren bestämde ihop att operation (sätta in rör i öronen) inte är aktuellt just nu. Det är inte bra att han får öroninflammation så ofta men det är bra att de läker fint!

Milton hade en mycket viktig fråga till läkaren! "Får jag bada på badhus nu?" Och när läkaren sa att det fick han, tänk er Miltons leende!! :D

Så vi gick hem och packade och cyklade/gick till badhuset!
Melinda, Ludvig och Pontus mötte upp!
Sen blev det bad till 100% det var bara vi under en lång stund. Jättemysigt och roligt och den rädsla jag haft att åka och bada med Milton själv är helt borta. Nu är han så stor och lyssnar bättre. 
I duschen till och med tvålade och sköljde han av sig själv :D

Vattenvana är ju väldigt viktigt för Milton då han bor på en båt på sommaren!

Cykling hem!

Nu har vi ätit pannkakor och ser på skidstafetten! Snart dax att baka och fixa. I får ju finbesök imorn, mina föräldrar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0