Gyttja

Idag var vi iväg en liten runda till Slittsskogen. Det började ösregna när vi åkte dit men det fick gå ändå. Vi matade fåglar...

...och tittade på sälar och pingviner. På väg till bilen gick vi förbi den gamla bevarade skidhoppsbacken med läktare!

Milton och Daniel gick högst upp medan jag väntade längst ner och Julia tittade på läktaren. 
Synd att jag inte kan lägga in filmen jag fick till. Jag skrattade mig dubbel. Först halkade Julia och landade på knä och händer i gyttja, sen kom Milton och Daniel ner för backen och om vartannat så halkade dem ner. Alla skrattade och oj vad leriga dem var, främst Milton :P

Sen blev det hem och torka och värma sig för att sedan göra hamburgare och pommes! 

Vi tittade på Melodifestivalen och dagens bästa tyckte jag tveklöst var Andreas Weisse!

Milton somnade med ont i magen. Kanske inte så konstigt efter två hela hamburgare plus några pommes, godis, choklad och chips :O han har kommit in i en riktig ätarperiod! Nästan så vi får stoppa honom för att faktiskt undvika just magont!

Nu ska jag också sova! :) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0