På banan igen!

Så ja, nu har jag gått igenom tre hyfsat odrägliga dygn. Jag gjorde allt i min makt med de hjälpmedel jag hade hemma men jag åkte ju ändå på bihålsinflammation. Dubbelsidig dessutom då jag efter att ha varit hos läkaren i måndags fick så jädra ont även i vänstra sidan av pannan. Jag är glad att jag är så van nu och vet hur jag mår innan det blir fullständigt olidligt. Första gången jag hade detta väntade jag med läkaren tills jag bara satt och grät och spydde av smärta! :( nu kan jag känna direkt det gått från förkylning till bihålsinflammation och kan boka tid hos läkaren när jag fortfarande står på benen. 
Nu har penicillinen börjat verka, men fortfarande igårkväll mådde jag pyton. Nu får det vända åt rätt håll :)

Ungen min är ju knappt bättre han. Han har ju varit snorig och slemmig bra länge nu. Det får också släppa snart! Han har varit hemma från dagis denna vecka!
Allt som allt har han varit på dagis 5 dagar sen jul. Nu är han förvisso ledig någon/några dagar i veckan och han har varit helt hemma ledig när Daniel fått en frivecka. Men sen har han varit sjuk också. Han trivs att vara hemma så det gör ju egentligen inte jättemycket. Han är trygg på dagis så det går lätt att lämna de dagar vi behöver! Jag tror ju att en 3-åring mår allra bäst i sällskap av sina föräldrar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0