Pedagogiskt

Daniel blandar ofta ihop orden pedagogiskt och psykologiskt, vilket är väldigt kul ibland. "Denna leksaken är psykologisk!" ;)
Daniel är inte särskilt pedagogisk ibland heller :P

Den "psykologiska" har gjort det igen. 
I kylen stod en glassburk med korv och makaroner. Daniel tar ut burken och säger "detta kan väl Milton äta till middag?" Milton utbrister självklart "jaaaa!!!" Varpå Daniel skrattar och säger "han vet ju inte ens vad som är i?!" 
Sen åkte han till jobb och lämnade mig med en hysteriskt skrikande gråtande besviken kille som insåg att det inte alls var glass utan pasta. Han låg på golvet och "jag ska ligga här om jag inte får glass!!" 

Enda riktigt bra trösten jag i det läget kunde komma på var att han skulle få somna i min säng. Daniel är ju ändå iväg hela natten! Det var en bra kompromiss! Glass är även livat på fredag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0