Hotel Planetstaden

Igår jobbade jag trots att det var fredag. 12-17 behövdes jag. Mina killar kom och hämtade mig på jobb då vi skulle åka direkt till Skåne. 

När vi väl kommit till Åstorp (3 timmar tog det att köra ner pga olycka och köer) så hämtade vi pizza och thaimat och åkte till Pernilla och spenderade kvällen och natten där. Vi såg Johan Glans Skandinaviumturné. Han är så jäkla bra!!

Idag träffade vi min mamma, pappa, bror och farfar i Helsingborg för att äta brunchbuffé på Grand Hotel! Jättegott och trevligt!! :)
När vi ätit klart gick vi i iskall snålblåst till bilarna, sa adjö, och sen åkte jag och Daniel till Lund. Mamma och pappa ville vara barnvakt och ha Milton för sig själv så vi letade upp ett hotell :)

Planetstaden heter det!

Daniel på rummet ;)

Vi satte oss i "matsalen" och tog en värmande dryck!

Tanken var egentligen att se lite av Lund. Men det snöade horisontellt och var så nedrans kallt så vi stack bara ut och köpte godis och åkte tillbaka och spelade yatzy :)


Kvällens buffé!


Jättegott!!

Efter maten gick vi upp på rummet och tittade på "Det största äventyret" och sedan såg vi fram ett varmt bad i jacuzzin i relaxen. Men tyvärr blev vi besvikna. Vattnet var på sin höjd 30-32 grader, inte alls vad en bubbelpool ska vara. Man frös i den! Det fick bli en varmdusch för min del istället!

Kvällen har ägnats åt ännu mer yatzyspel. Nu går mina ögon i kors så jag ser knappt vad jag skriver ;) godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0