Storm i sikte

Milton gjorde sig redo för stormen Svea imorse! ;)

Då det skulle bli storm stannade vi först inne men det verkade inte dra igång här så efter brödbaket (Milton är inte längre den som hjälper mig i köket, snart är det tvärtom :P)...

...så gick vi ut. Men när Milton cyklade vräktes han omkull av en byvind. Först skrattade han men sen ville han gå in!

Vi har båda gått runt som zombies idag. Jättetrötta båda två och lite omlott har vi velat gå och sova en runda. Men någon sömn blev det ej. Däremot pussel. Idag la Milton båda sina 80-bitarspussel helt själv!

Men energin tröt lite ;)

Men det var bara att återuppliva honom!
Kanten först...

...sen lägger han ut mittenbitarna...

...klart!

Jag: - jag vet vad du kan göra! Dammsuga!
Milton: - jaaaa! TAAACK!!

Hahaha :D

När vi sen vid 16 började bli trötta båda två valde vi att gå ut igen. Vi tog med innebandyklubbor med boll och en fotboll ut!

Just det, han hann med att bada hela badrummet också innan Daniel kom hem. Jisses vad vi hunnit med mycket idag! Imorn får vi vila ut ;)

Nu ska jag äntligen få sova. Må det bli sovmorgon till iaf 7.30!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0