Hopp och bus!

Milton imorse när han konstaterade att en nagel var vass 😂 här visar han Daniel vilken 😜

Ingen jättehändelsefull dag. De andra åkte gummibåt när jag fixade i båten. Fortfarande väldigt blåsigt! 

Vi valde att gå in på leklandet här på området. Där inne fanns flera hoppborgar, studsmattor och innebandy och pingis. I två timmar hade vi roligt :)
Vänstra bilden är från lekplatsen utanför. 
I mitten uppe åker jag och Milton :)

I en hoppborg kom inte Milton upp så Daniel slängde upp honom 😂

Fotot är tagen från en film men tyvärr kan jag ej lägga ut videos. 

Jag grillade korv och ytterfilé som vi faktiskt fick äta nere i båten då regnet kom plötsligt på. 
Det hade varit kul att komma härifrån nu men vädret är emot oss. Väldigt mycket vind väntas och det verkar inte som att något högtryck är på ingång de närmsta 10 dagarna. 
Nu tror jag att vi ska spela kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0