Midsommarbildbomb

Midsommarhelgen var fantastisk. Vi åkte ner på torsdagen och Milton fick hjälpa till med lite trädgårdsarbete :)


På kvällen käkade vi grillat och sen fick Milton som han ville, hockeyspel! Han blir bättre och bättre på det :)

Självaste midsommarafton blev klassisk! Vi kom ut till Domsten (där mamma och pappa har sommarhuset) vid 12 och var med och klädde majstången! Alla hjälpte till, stora som små! 

Det skulle dröja en timme till dansen så då tog vi fram jordgubbar, maränger och gräddmjölk! :) finaste Milton gjorde en krans. 

Och så dans! Förra året vägrade Milton och fattade ingenting men detta året älskade han det!! :D han sjöng och gjorde rörelser och hängde med!
Det var nog extra kul efter att ha varit med och gjort majstången också...

La Familia!

Slackerkille på kvällen ;) shorts fick han passa på att ha inomhus. Men vi hade riktig tur med vädret! Förmiddagen var ösregn och det regnade även lite efter dansen!

Jag tror att vi alla fick mersmak och vill fira midsommar i Domsten nästa år igen :D

På lördagen skulle vi hem igen! Innan vi åkte ritade Milton några teckningar till de personer som skulle hälsa på i mamma och pappas hus närmsta dagarna :)

Till min svägerska Pernilla :) hennes katt heter Suris ;)

Till min kusin Emilia :)

Och till gammelfarfar!

Han är duktig på att rita! Jag hoppas att det håller i sig! 

Tågresan hem gick galant. Resten av helgen var lika underbar med besök av vänner och balkonghäng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0