Tygdrömmar

Jag syr och syr och syr... Kul :) det är en bra sysselsättning när Daniel jobbar kväll och natt om inte annat. När Milton somnat har jag på en film och sitter och syr. Ett glas Cola till det och kvällen är typ fulländad :)

Haha Milton vaknade till yrvaken innan och sa "jag vill att du gör t-shirt av båda tygen...!" :P han drömmar om tyg ;)

Innan sa han "jag vill köpa en tiger-tshirt... Eller nej, tigertyg!" 
Han ville hellre att jag sydde än att vi köpte färdig <3

Gjorde ett misstag idag, trots att jag var mer organiserad än vanligt. Tyckte verkligen att jag hade full koll. Men jag fick nog till ett bra resultat ändå, blir spännande att prova på Mille imorn... 

Och sist, men inte minst. Vi har sått solrosor för några dagar sen. Och jag lovar, hade jag haft tid till att sitta och glo på "krukorna" hade jag sett de växa. På några timmar kan det ha hänt hur mycket som helst. Jag tror att det var igår som de började synas i jorden. 


Nu ser jag i kors. Kommer nog somna i soffan! Balkongdörren står helöppen, när gjorde den det senast liksom. En granne har disco och det kör runt en mc och väsnas och så tror jag att en stor färja/fartyg gått in i Göta Älv för det är ett dovt jämnt dunkande... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0