Vabb-systuga

Igår var det sommarfest på Miltons förskola. Alla barn stod ute på trädäcket och sjöng och Milton sjöng med och vinkade glatt på oss :D 
Efteråt var det picknick på gården med medhavd fika. Det var flera hundra personer där! :) Daniel hade gjort bananplättar till oss!

När vi kom hem la sig Milton på golvet och klagade på halsont. Och när jag snöt honom smällde det till i hans öra så det gjorde jätteont. Idag är han illröd i halsen och har troligtvis öroninflammation. Jag är hemma på förmiddagen och Daniel tar över sen när jag åker till jobb. 

Jag har passat på att sy klart en t-shirt till Mille :) älskar färgerna i den! 

Nu ska jag städa upp här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0