6 timmar kvar

Jag har ett inlägg om min födelsedagshelg i utkastet men har inte haft tid att skriva klart det! 

Något jag typ helt hållt hemligt för bloggen är ju att vi åker på semester imorgon! Eller ja, om 5 timmar rättare sagt. Och jag är vaken än!! Har hållt på med de sista förberedelserna hela kvällen och nyss stängde diskmaskinen av sig så nu är det dags att sova. Har bränt mig illa både på tungan och i gommen på maten jag gjorde innan, mindre skönt! Hoppas lite sömn kan hjälpa. 

Vi ska till Vemdalen och åka skidor! Milton har laddat i flera veckor! En massa kläder är inköpta och idag storhandlade vi mat. 


Första anhalt imorgon blir Karlstad där vi ska äta frukost! Sen sover vi hos min morbror med fru i Dalarna på vägen upp :) ska bli jättekul alltihop!
I Vemdalen bor vi hos Daniels bror med familj!

Men mer om detta imorn. Nu ska jag njuta av knappt 4 timmars sömn :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0