Blodsmak

Igår stack jag och Daniel till gymmet och tränade tillsammans. Jag började med intervaller på löpbandet. Först uppvärmning sen snabb gång i 2 min, jogg i 1 min, kutade i 1 min och sen jogg 1 min. 2 varv på det. 
Hade sån grym blodsmak och salivbildning i munnen ;)
Var väldigt yr sen när vi tränade, allt blod var väl i benen. 

Vi körde hårt och det känns allt i kroppen idag! Imorn lär det kännas ännu mer och då är det dags för ny träning. Hoppas kunna köra 3 varv på ovanstående intervaller. 

Nu sitter jag på bussen till jobb. I snöblandat regn cyklade Milton till dagis! Denna vecka ser väldigt annorlunda ut. Jag ska jobba heltid, Daniel ska jobba 90 timmar och Mille ska vara 5 dagar på dagis vilket jag inte vet om det hänt förut! Vi kommer ses i hallen mer eller mindre!
Men nästa vecka är det påsk :D
Jag tyckte att hösten gick fort, men ärligt vet jag inte var första kvartalet på detta året heller tog vägen!

Söte igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0