Vilken dag!

Jag tror att det kommer bli mycket bilder och lite text här närmsta veckan. Dels för att jag inte vill/kan ha mobilen uppe länge men också för att bilderna talar för sig själv! :)

Vi kom upp till min morbror med fru vid 15 och åt då våfflor! Sen stack vi ut på lång sightseeingtur! 
Här utsikten ner mot Siljansnäs från ett berg. 

Om ingen av oss brutit en arm, ben, höft eller något annat eller fått hjärnskakning innan vi kommer hem så ska jag köpa tre trisslotter. Det är fullständigt livsfarligt här. Många plusgrader vilket gjort att isen börjat smälta. Glashalt!! 
Milton ramlade en gång så jag skrattade rakt ut hejdlöst! Det såg så jädra roligt ut!

I Tällberg. 


Vi fick se en himla massa! Fantastiska små bullerbyidyller med små röda gamla hus!

Middag blev potatisgratäng, kött och rödvinssås och till efterrätt hade jag gjort en tårta!

Nu trötta som bara den. Måste vara uppe innan 8 så vi får se starten på Vasaloppet, ska tydligen bli kaos då snön smält och i starten är det just nu bara vatten!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0