Äntligen klippt tyg!

Det var en känslig och fundersam kille jag fick natta ikväll! 
Först och främst, han reagerar på nya yoghurten eller penicillinet. Han fick nässelutslag på bål och hals/nacke :( Får se vad som händer imorgon. 
Sen blev han såååå ledsen när jag sa att jag inte ville pussa honom på munnen just idag. Han bröt ihop och grät floder och sa "man kan inte bara ge upp sådär!" vilket kändes hemskt i mammahjärtat såklart. Så en puss på munnen fick det bli. 
Sen kunde inte Daniel ha FaceTime på jobb i godnattsamtalet och då slängde Milton ner alla sina gosedjur på golvet. Sen ångrade han sig och hämtade dem! Jag satt hos honom till han till slut efter många funderingar (hur Pippi Långstrump kan cykla utan hjul och flyga på kvast, om Elsa i Frost är magisk och lite sånt) men vi får se hur natten går!

Jag har äntligen fått ritat av mönster och klippt ut till en liten body! Skönt att ha fått tummen ur, då brukar det flyta på enklare sen :)

Nu är jag tröttis och ska lägga mig! Imorgon väntar en hemmaslappedag till, så kanske kan få sytt bodyn :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0