Godmorgon soliga måndag!

Solen skiner, det är kallt. Daniel sover och Milton är på förskolan. Här sitter jag. Mäter och skriver och paketerar. Vill bli av med gammalt tyg då jag köpt nya och vill köpa ännu mer :)

Skulle verkligen behöva börja sy nu. Tänkte ju hinna sy en del plagg innan april månad :) Kommer inte sy något i mindre storlek än 56. Om vi inte på tillväxtultraljud får veta att det är en mycket mindre bebis än Milton :P Han hoppade ju över både 50 och 56. 

Måste hämta lite frukost snart. Startade dagen ned en clementin. Inget jag gör om. Fick typ halsbränna, det blev nog för surt i magen. 

Dagen idag är skönt oplanerad. Jag måste vila höfter och rygg efter helgen. 

Ha en fin solig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0