Teutonia Be You

För bara några dagar sen hade vi inte ens börjat prata om barnvagn. Jag hade sneglat lite på Teutonias Be You vagn men kände ingen stress. 
Men så satt jag och läste om den i förrgår och kände bara att JA! denna vagnen vill jag ha. Vi hade en Teutonia Spirit s3 till Milton och var nöjda men denna gång ville jag ha två svängbara framhjul. Vi har det på vår Emmaljunga Scooter S (Miltons sittvagn) och det har varit stabilt och lättkört. 

Teutonia Spirit s3
Vår Emmaljunga Scooter S


Och här är vår.....*trumvirvel*... Teutonia Be You!
(De vita prickarna kom av blixten, den är prickfri ;)




Babyskyddet går att fästa på vagnen, vilket precis som sist var ett av våra krav. Det är fantastiskt om bebisen somnar i bilen och man bara ska av ett snabbt ärende!
Liggdelen gör sig absolut inte rätt på foto. Färgen är fin i verkligheten!

Man längtar ju inte mindre efter bebis nu. Men jag är glad att vi återigen ska få ett vårbarn så man slipper kyla och massa kläder i början :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0