Inspiration

Jag har en vän med två barn (2 & 4 år) som lyckas få gjort massor. Även om hon är själv hemma med barnen. Hon syr, målar, bakar bröd och gör flera maträtter samtidigt. Säkert tapetserar och meckat med bilen också ;)

Vi som ibland kan tycka det är jobbigt att göra något om vi är själv med Milton. Men nu får vi nog tänka om :P 
(Påtal om att göra flera saker samtidigt så tyckte jag nyss att det luktade bränt och tittade upp och insåg att mitt ljus brunnit ner i botten och rök :P kanske inte ska tänka om haha)

Så nu har jag förberett för pannkakor, lasagne, coleslaw och pulled chicken. Tanken var att baka bröd också men där kände jag att gränsen var nådd ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0