Masten av i sommarväder!

Oj vad det har hänt grejor här senaste dygnet. Vet knappt var jag ska börja. 

Först hade vi ju den trevliga blodmånen. Lyxigt värre när jag kunde se det från sängen :) ställde klockan för att några gånger titta ut! :) Daniel jobbade så han var ute och fotade :)



Sömnen blev ju lite hackad men det fick det vara värt. 
Läkarbesök i måndags resulterade i två nya migränmediciner men ingen ny sjukskrivning så nästa vecka ska jag jobba igen! 

Vi hämtade Milton och åkte sedan ut till Björlanda för att masta av. Båtfan gick inte att packa och betedde sig märkligt. Jag hade kunnat sänka skiten men vi får be någon titta på den igen. Vi sticker inte iväg nästa år förrän vi båda känner att vi kan lita på den båten igen. 

Vädret gick verkligen inte att klaga på. Sommarkänsla!


Milton hjälpte till :)


Och det gjorde två herrar som Daniel kände också. Så jag kunde inte fota just när masten åkte av ;) 

Milton styrde tillbaka båten till bryggan!

Skönt att masten kom av smärtfritt. Båten ska upp nästa vecka!

The big drama hände när vi kom hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0