Bara vara

Och så var det de här med att få nått gjort. Det är ju stört omöjligt att lägga ifrån sig Grodan Boll som ligger helt ihopkrupen på mitt bröst. 

Så här låg hon innan

Världens gosigaste och jag njuter!! Men min mage skulle allt vilja ha lite bättre, tätare och nyttigare intag av föda! :|

Daniel är på gymmet, Milton på förskolan och grannen under har disco eller DJ-utbildning. Basen dunkar och vi kan sjunga med, och till och med shazama, låtarna. Sålänge det är så här på dagen får det vara okej, men när det är på natten blir man lite irriterad. Just nu hade jag inte hört vår tv om den var igång :/

Lilla loppan ska få inviga vagnen senare tänkte vi :) en liten familjepromenad får det bli! Och ikväll blir det grillpremiär :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0