Hagel!!

Vädret idag har verkligen pendlat. Stundtals soligt men även hagelskurar utan dess like!!
Killarna var ju iväg på bio. Milton var helt lyrisk när han kom hem och berättade allt han sett!! 
Det blev sen en lugn eftermiddag inne då hagel- och regnskurar dominerade ute och hockeyfinalen gick på tv. Frölunda tog guld så mannen min äro lycklig ;)

Men när solen tittade fram bestämde vi oss för att gå ut på gården!
Barnvagnspremiär för Tuva. Inte jätteuppskattat men inte hemskt heller. 
Däremot anade vi att vädret skulle slå om närsom :P


Jag matade Tuva när killarna spelade fotboll!

Sen började det hagla som bara den! Vi sprang in under tak men Milton ville leka med haglet :)



Väl inne igen åt Milton gröt och gick och la sig och vi körde kylskåpsrensning för andra kvällen i rad. En trotsig snart 5-åring och en gnällig bebis gav inte direkt oss någon energi att laga middag. 
Igår blev det chorizo, bacon, lök och pommes och idag lite blandat med grekisk sallad, korv, morotsstavar med dipp, potatissallad, ost och kex och en bit kladdkaka till efterrätt :D

Nu har vi landat i soffan som vanligt på kvällen men känner jag mig själv rätt lär det inte dröja innan jag somnar. Daniel ser inte pigg ut han heller så blir nog "tidig" sänggång. 

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0