Idioti.

I söndags tog jag beslutet att bli nyttigare. Sista veckorna av graviditeten och nu de första veckorna av bebistiden har varit väldigt onyttiga. 
Jag tog samtidigt beslutet att bara dricka Coca Cola på helgen. Och så började jag nertrappningen av smärtstillande som jag ätit i två veckor. 

Så. Jävla. Idiotiskt. 
Man gör bara inte så mot sin kropp. Huvudvärk där det känts som ögonen ska ploppa ut. Igårkväll delade vi därför på en burk Cola för det var inte humant att må så. Socker klarar jag mig utan, det är inget beroende jag har, är bara sugen. Värktabletter har jag nu inte tagit på 14 timmar och det är ju bra, men två alvedon ligger här bredvid som jag ska ta när jag har hjärta att flytta Tuva som ligger på mig. 

Men nej, att försöka rensa kroppen på allt samtidigt är bara så dumt. Och det var egentligen inte meningen att det skulle bli så. Får se hur jag gör. Vill inte ägna flera dagar åt att må dåligt. Det är tillräckligt med att hålla styr på alla känslor och tankar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0