Städpöjk

Ny vecka och ny graviditetsvecka! Börjar bli nervöst nu!



Jag får inte gå över tiden pga stor bebis sist och stor bebis nu så för vår del är det max 20 dagar kvar :) Gick över 15 dagar med Milton och det var verkligen inte kul...

Vi vaknade av ett fasligt liv från gården imorse! (Eller jag vaknade först av att ett vitkålshuvud rullade ut ur kylen och dunsade ner i golvet och rullade iväg när Daniel öppnade den vid 5 :P)
Milton gick ut på balkongen och såg att de nu börjat blåsa bort och sopa upp all grus, det kommer verkligen bli fint! Vår fastighetsskötare är snabb med att grusa vid snö och minusgrader så det ligger ju tonvis med småstenar på gården :P
Här ser ni även vårt nya vind- och insynsskydd vi satt upp :) 

Efter frukosten sa jag till Milton att städa sitt rum. Han ville leka lite först och det sa jag ja till. Då kom han ut med en massa grejor i köket och jag frågade varför. "Jag kan inte leka på mitt rum, det är för stökigt! :P
Då gick vi tillsammans in och städade och det blev väldigt fint där inne :)

Efteråt ville han fortsätta städa i vardagsrummet men jag behövde vila. Somnade nog till för plötsligt suckade Milton högt och sa att han ville städa mer! ;) jag hann inte ens upp innan han städat i soffan och på soffbordet!
Nu tyckte han att han var värd lite iPad och det är han verkligen!

Just det, en tatuering har han fått på armen också. Jättestolt är han!

Jag vilar lite igen men ska snart klippa lite tyg tror jag :) solen skiner ute, får se om vi kommer ut. Går inte att vara ute på gården i oljudet av alla maskiner och nån längre runda orkar jag inte gå. Kanske lite häng på balkongen får duga :)

Kommentarer
Postat av: Evanessè

Det är roligt att läsa om era äventyr/följa er med bilder :)

Känner igen det där med att helt plötsligt somna, haha. Vad har hänt undertiden liksom.

Läste du det jag skrev om att sy eget babynest. Att det skulle kosta en okunnig som jag, ca 400kr. Med tyg och allt. Då kan jag lika gärna köpa en, även om sy egen är roligare.

2016-04-04 @ 18:57:03
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0