Välkommen till världen Tuva!!!

Nu är vår underbart söta dotter Tuva här! Med planerat kejsarsnitt föddes hon 9.29 och vägde 3920 g och var 51 cm lång!



Just nu ligger jag och äter en ostmacka vilket är det första förutom vätska och en isglass jag får i mig idag!
På andra sidan rummet ser det ut såhär!

Det är overkligt men underbart!!! Jag har fått en del smärtstillande mot magont men har varit uppe och gått lite i rummet! 

Milton ska roa sig i Skåne några dagar men fick se sin lillasyster på FaceTime innan och han tyckte att hon var så söt! Som han räknat ner till hennes födelsedag :D

Nu ska vi njuta och vila i några dygn på BB! 

Kommentarer
Postat av: Evanessè

Grattis till er och söta tjejen! Så skönt att alla mår bra :)

2016-04-13 @ 18:27:39
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0