Vår onsdag... Eller tisdag?? :O

Ja som rubriken antyder så är vi rätt dagvilla. Alla är lediga och det hjälper inte annars heller nuförtiden då Daniel jobbar både helger och vardagar. Mitt jobb är det som hjälpt mig att hålla rätt på dagarna :P

I förmiddags damp det ner papper om ifall vi ville ha kvar vår förskoleplats till Milton nu när vi fått barn. Det vill vi. Och istället för att gå 400 meter åt ena hållet för att posta ett brev som hade slutaddress 400 meter åt andra hållet så tog vi en promenad allihop och gick och lämnade brevet :) Blåsigt ute men inte jättekallt. Men våren får gärna komma med full fart nu!!





På hemvägen gick vi via en liten lekplats. Fick sen skynda hem när Tuva började storgråta. 

Daniel åkte sen och köpte bottenfärg till båten, Milton satte sig med paddan och jag och Tuva la oss på sängen. 




Vi ligger fortfarande på sängen. Mannen min lagar mat <3 Det blir lax, kokt potatis och cremefraiche med smak av soltorkad tomat och fetaost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0