Vecka 39 - spännande

Så vecka 39 idag alltså. Wow. Det låna faktiskt helt galet och jag ser tillbaka på en graviditet som jag var så rädd för att ge mig in i, som jag hatade och ångrade ett tag runt vecka 10-12 pga migrän och illamående men som ändå har varit positiv och jag har gjort mer än jag någonsin vågade hoppas att jag skulle klara. Har kunnat följa med på utflykter och haft Milton själv och kunnat hjälpa till hemma. Det blev inte som Milton graviditet och det är vi lyckliga för!

Bebisen är nu typ färdig. 


Vi var hos barnmorskan idag. Allt var bra. Blodtryck 105/65, socker 7.0, järn 115 och bebisens hjärtljud runt 135. Sf-måttet var 37 och håller sig inom de normala värdena, om än mot den högre linjen. Men hade vi inte gjort tillväxtultraljudet hade det nog inte misstänkts vara ett större barn. Kanske visar sig att de mätt fel på TUL :P


Bebisen var fortfarande fixerad, jag trodde de var det resten av tiden när de väl blivit det, så blev förvånad att hon ens kände efter. 

I hissen när vi var klara :)

Sen blev det lunch på stan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0