Happenings

Dagarna springer iväg och det har varit lite för många bollar i luften för att min hjärna ska hänga med. Minne som en guldfisk har jag just nu och när det är för mycket som ska göras blir istället nästan ingenting gjort. 


Men några roliga grejor har vi bakom oss. I icke kronologisk ordning...

Jag och Tuva åkte in till stan för sista julklappsshoppingen och vi tittade på NK:s skyltfönster. Tuva gillade de stora grejorna som rörde på sig. 

När jag skulle kalla att det var middag hittade jag Milton såhär och jag skrattade rakt ut ;D

Tuva kan numera öppna lådor och hon fick ut ett ark med julettiketter. Hon blev dock frustrerad när de klibbade fast på henne och inte lossnade hur mycket hon än skakade.  Ååh haha :D

Vi skulle ha gått på julfest med min mammagrupp i måndags men strax efter att bilden ovan tagits såg jag att hon frös en massa. Tempade henne till 38,6. Men det var så många sjuka bebisar så det blev faktiskt inställt. Hoppas på ny träff snart :)

Febern hade hon i en dag bara men har fått en jobbig hosta. 

Utvecklas i rasande fart ändå och kan numer klättra upp på grejor. Så om vi tyckte att vi hade fullt upp innan........ ;)

Krypa in under granen för att ta fram paket kan hon också!

Jag och Milton har bakat några gånger! Mjuk pepparkaka!

Och så pyntades gåstolen. Svårt att dölja att man rotat i granen haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0