Vaken natt

Natten var ju spännande. Det hela började väl med att barnen kom lite sent i säng. Och Tuva var allt utom trött. Hon fick följa med upp igen och somnade till slut i min famn i soffan kl 22 :O

Strax efter 23 gick vi och la oss men jag kunde inte somna. Vet att jag tittade på klockan 01 och sen var vaken en stund till. 
Strax efter 3 kom Milton in. Och kunde inte somna om. Han bökade, snurrade, gjorde ljud osv och man bara väntar på att han ska somna. 


Då vaknar Tuva 3.45. Vår vana trogen gjorde jag en flaska och gav henne och hoppades på sömn. 
4.10 gick Daniel över i Miltons säng, då sov ingen av oss. 
När Daniels klicka ringde 5.05 var jag fortfarande vaken men barnen verkade ha somnat. När Daniel sedan har åkt till jobb sov vi alla. 
Sen blev det ett par timmars sömn med några uppvak för min del. 
Bra uppladdning inför nyår haha :P

Men vi är relativt pigga ;) åt nyss havregrynsgröt med honungsmelonsbitar i. GÖR ALDRIG DET! Melonen fick en fruktansvärd smak när den blev varm i gröten :/ 


Vad dagen bjuder på har jag ingen aning om. Vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0