Beslutsångest

Sitter här och funderar så det knakar. Vi köpte ju en jättesuperfin och välbevarad Teutonia Be You barnvagn till vår kommande bebis. 
Allt var toppen utom färgen på liggdelen. Vi var båda tveksamma i början men Daniel har sen vant sig och tycker att den är fin nu. Men jag känner fortfarande inte att det är helt rätt. Det gjorde jag med Miltons vagn, det kändes helt rätt. Men den vagnen har vi inte kvar. 

Nu är jag i valet och kvalet att köpa en annan liggdel. Tänker att det är ju sista barnet och då kan man väl få vara helt nöjd :P
Men det är väl det här med konsumtion. Köpa något nytt fastän man har något som faktiskt funkar. Nu inför föräldraledighet har vi ju sagt att vi ska tänka extra mycket på vad vi köper. 

Det största argumentet jag kan köra med till Daniel är att jag vill ha en ljusare färg. Och iom att tanken är att vi ska bo i båten stor del av sommaren så är ju en ljusare liggdel bättre då den inte blir lika varm. Det argumentet brukar alltid funka på Daniel haha :P

Får spåna vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0