Fredagsbio! :)

Idag var vi tre på bio för första gången tillsammans! Tidigare har Milton varit på bio en gång, med mig och mina föräldrar, och då såg vi Fåret Shaun!

I väntan på att få gå in... Jag och en knasboll! 

Milton var spänd och skuttade typ fram. Vi köpte popcorn och letade upp våra platser!

Vi såg på Hotel Transylvanien 2. Ettan har han inspelad hemma på boxen och har sett flera gånger. Tvåan var bra. Många skratt och många skämt som bara vuxna förstod. 


Extra festligt var det att åka buss och spårvagn också. Det gör vi tre aldrig. Och Milton åker mycket mindre nu när jag inte åker någonstans. 

Väl hemma stack Daniel till gymmet och jag vilade samt byggde lego med lilleman. 



Men vilken värdelös legolåda vi köpt. Det går inte att leta efter specifika bitar i den. Allt bara faller ner. Så en plattare låda med större bottenarea är helt klart något vi ska hitta! 

Och det är en himla tur att ungen ovan är så söt och go stundtals för oj vilken trots han lägger till ibland. Han kan fullständigt slå dövörat till och så fort vi börjar prata börjar han tralla eller göra ljud. Han ignorerar oss fullständigt. Och hans matskick sen. Jag får påminna mig om att han faktiskt kan både läsa och spela badminton och att man inte kan utvecklas lika snabbt på allt :| det är allt en utmaning att vara förälder! Ska bli suuuuuperspännande *skrattar nervöst* att stå för de flesta nattningarna nu en månad när Daniel jobbar natt!!

Imorn är det lördag och det enda inplanerade är lördagsgodis. Skönt. Min rygg värker och det känns som om mina revben knäcks. Och idag råkade jag få i mig en massa mjöl så får se hur min redan på-gränsen-till-att-spricka mage kommer bli :(

Nu går mina ögon i kors. Men lillasyster i magen gör volter så får se hur det går att somna :P Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0