Monsterbyxor

Nu är jag klar med byxorna! :) Sydde ihop hålet och strök sedan på monsterna i lager :)

Jag tror att han kommer bli väldigt nöjd och glad. Eller han BÖR verkligen bli det. Han hade enorma krav på färger, antal tänder och i vilken riktning armarna skulle peka :P

När han kommer hem hoppas jag att han vill prova dem och tröjan jag gjorde i bara farten. Lägger in bild här sen :)

Uppdatering dagen efter: Här kommer bilden jag lovade! Det var en svintrött, sur och grinig och hungrig unge som kom hem igår så att ta bild då var inte att tänka på :P kvällen slutade i två dagars datorförbud. Haha, nog om det. 

Han är iallafall nöjd över kläderna idag. Monster på knäna och ramarna från utklippet satte jag på en tröja :) Han gillar inte enfärgade tröjor. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0