Seg måndag

Idag har jag inte gjort någonting. Trodde jag skulle fått klippt tyg men kom inte upp ur soffan på hela Miltons förskoletid. 
Sen hängde jag iofs med och hämtade Mille och handlade lite. Sen hem och vila igen. 

Daniel åkte till jobb nu ikväll. Dags för nattpass. Jag hade hellre haft honom hemma på kvällar och nätter nu. Är inget big fan av att vara ensam på natten. 

Jag och Milton hade iallafall en mysig kväll. Efter middan spelade vi Färgrally!

Och när pyjamasen åkt på och tänderna var borstade läste vi tre pixiböcker i soffan. Sen däckade han i sin säng på 1 minut ;) 
Jag spenderade hela kvällen i soffan sen och nu har jag lagt mig i sängen. Imorgon är min tanke att ha lite mer energi och få lite gjort. Städa upp hemma och ev klippa tyg skulle inte vara fel! 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0