Slowmotion!!

Oj vad det var svårt att gå och lämna Milton idag. Om jag gick pyttepyttelite för fort så högg det till, ilade och brände längst ner i livmodern (tror jag). Känns som om bebisen ligger jättelångt ner och ev trycker på en nerv. Det blev slowmotiongång både till och från förskolan. Tur barnen var ute så det bara var att slänga på Milton en väst. Solen skiner härligt idag igen så en lugn promenad gjorde ju inget, värre om det spöregnat och man går i 1 km/h :P

Det kommer bli en intressant dag. Dels då att se om jag kan genomföra något av det jag planerat här hemma eller blir vilandes. Men också för att Milton vaknade 4.20. Just idag när det är gympa sent ikväll. Jag ska hämta honom 15.30 och tanken var att vi skulle gå hem och slappa innan gympan men nu får det istället bli aktivitet och middag för honom innan så att han inte somnar på vägen dit. Hade tänkt att vi skulle äta ihop med Daniel efter gympan men tror att Milton kommer däcka sekunden vi kommer hem :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0