Sooool!

Äntligen fått undanplockat. Och balkongdörren står helöppen och solen skiner. Underbart. Har även gjort tryck till en enfärgad t-shirt till Mille. Får se om han vågar prova sen! :)


För övrigt har jag nog, kanske, änna bokat en liggdel till vagnen haha *skrattar nervöst*. Ska bara komma på ett bra sätt att berätta för Daniel :D jag tänker att eftersom jag kommer sy egna babynest så sparar vi bara där in hur mycket som helst. Räkna till att vi köpt mycket bebiskläder begagnat då de ändå sett ut som nya. Och igår köpte vi matstol med tillhörande bordsplatta för bara 50:- så jag tänker att vi sparat ihop till en liggdel haha ;)
Får ge lite nackmassage och fjäska först bara!

När Milton är hämtad funderar jag på vad vi kan göra ute. Balkongmattan behöver piskas och en byrå ska slängas. Och lite fotboll på gården eller lekplatsen vore ju inte fel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0