Barnmorskebesök vecka 26

Så var det dags för ett besök på mvc idag. Killarna hängde med. 
Hon tog blodtrycket som var 105/65 och blodprov i armen vilket inte är nån favoritsyssla hos mig. Men Milton tittade storögt :D Mitt järnvärde var 119, förra gången var det 117, så det var bra :) Sockret var 5,8 vilket var väldigt bra. Sist var det 7,4 tror jag så jag hoppades verkligen på att det skulle vara lägre. 

Hjärtljuden låg på 145-150 slag/minut och SF-måttet var 25. Lite över normalstrecket, precis som med Milton i samma vecka. Hoppas det inte följer Miltons kurva hädanefter. Låg över översta strecket. 

Jag idag

Häromdagen fotade jag själv. Med lite vilja kan jag nästan se ogravid ut haha :P

Meeeen så får man sluta hålla andan och magen ploppar ut :P

Jag har gått upp knappt 8 kg. Hyfsat nöjd med det. Kunde ju varit värre :P Men jag försöker tänka mer på nu hur jag äter. För motion är ju inte min starka sida just nu ;)

Har mindre ont i magen idag om man jämför med igår. Men det är fortfarande inte bra. Jag hoppas att vila ska ordna upp det för så här vill jag ju inte ha det resten av tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0