Förlovningsdag!

Idag firade vi 4 år som förlovade :)
Det blev ju en mysig utflykt. 

När vi kom hem lagade vi första rätten ur vår Linas Matkasse, glutenfria barnkassen. Gnocchi i dadeltomatsås, prosciuttochips, mozzarella och grönsaker. 

Vi tyckte om maten. Förutom mozzarella som vi tycker är rätt tråkigt och smaklöst. Frågade Milton vad han tyckte. 
- Jag tyckte om skinkan och grönsakerna. Men inte potatiskulorna, dom smakade gummi!
Han är för rolig. Han förvånar oss varje dag med nya ord :D

Efter maten skrapade vi varsen trisslott, förlovningspresent ;) Milton vann 30:- på sin lott :D

Sen gjorde vi tillsammans en smulpaj, halva med äpple och halva med blåbär :) Milton tyckte inte det var nån hit, han gillar knappt desserter, inte ens glass särskilt mycket. Men det känns inte som något vi kan klaga på :P
Min paj och (inte för att ni ser det) livlig bebis! 

Samtidigt såg vi Dessertmästarna och en tävlande vann och blev nöjd och Milton härmade honom :O
- Det är fan vad jag är magisk!! 
Oops!! Men vi sa inget så han vet inte vad han sa fel haha!

Nu måste jag ta hand om sonen som slagit i huvudet i sin nya säng! :( och som tydligen har ont både i benen och halsen. Inte lätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0